TÄVLING 10/10 - 10

Tävling idag då!
Först en LC A:0/A:0 

Han kändes pigg och framåt och lite busig på framhoppningen, hoppade inte fram så mycket eftersom jag har fortfarande ont i mina revben. 
Inne på banan så kände jag att han var på och så stack han med mig, eller ja han sprang och jag fick inte stopp. Så när vi hade hoppat 4:an och skulle till 5:an blev det typ en V-sväng och sen halkade han till där och då rev han, inte så konstigt ändå. Men gud vad han hoppade! 

Banan:


LB: 
Hoppade fram typ 2 språng, han kändes kanonfin och ja, hoppar han såhär bra är inte LA långt borta kände jag! 
Inne på banan hoppade han också superfint och var inte riktigt så stark. Kom felfritt hela banan runt och vi hoppade kombination med lätthet! Det var verkligen ingenting! :) 
I omhoppningen eftersom det var bedömning A1:A så kom vi till omhoppning och då hoppade vi hinder 9 - 13. Gick jätte bra fram tills hinder nr 12 då han kom lite nära och peta. Då blev de obalans och vi krascha igenom hela hindret. Men som tur var så blev han inte skadad eller så! :) 

Banan: 


Det var allt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0