8/12 - 10

5/12 - Pepsi fick gå i snön idag i paddocken, riktigt bra träning! Hoppas inte dem plogar där bara för då blir det ingen träning ! 
Jag skrittade, travade och galopperade lite och i galoppen var det rooooligt! Så han får endast ta det lite lugnt idag :) Skön dag idag i allafall :)

6/12- Idag fick jag mamma att filma min lilla goding! Blir mycket bra sen, ska lägga ihop alla dressyrbitar till en ända lång film sen :) 
Idag gick Pepsi helt okej, han var fin men inte riktigt avslappnad, kommer säkert synas på filmen.. 
Men kanske inte så konstigt, 4 andra hästar varav en var jätte spänd och hoppade lite som den ville och så två stora hästar och en liten ponny som bara skrittades..

8/12 - Red i snön idag, jag och Emelie skulle fotat men insåg att det blev alldeles för mörkt så vi får göra det en annan dag! Men vad jobbigt det är att pulsa i snön för dem, de tyckte det var riktigt roligt att galoppera och rida fram i snön men sen när det blev lite mer galopp och trav tyckte dem det var as jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0