Onsdag 18/8

Måndag: Vila

Tisdag: Tränade för Marina, han var jätte spänd i början och ville bara slänga ut rumpan. Fick lära mig rida ordentligt kan jag säga!! Han slappnade av bättre i slutet och bara han får gå och slappna av och jag koncentrerar mig på det istället för att han ska gå i form kommer formen, dessutom blev han lugnare i steget i slutet och tog inte min skänkel som spring utan som okej vi böjer oss. Både jag och Marina var jätte nöjda med honom, han har ju inte kommit så långt än men snart kommer det bli super om vi fortsätter såhär!

Onsdag: Var inte tänkt att det skulle bli såhär. Ville ridit och repeterat det vi hade gjort igår, men fick annat på nacken och han fick lite vila. Imorgon är det trimning och repetition av tisdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0