Onsdag 12/8 - 10

Idag blev det lite gräsbana, hade egentligen tänkt att ta det lite lugnt.
Red med gummibettet och han gick faktiskt väldigt bra, det låg några bommar där så jag travade över dem och han lyssnade så himla bra. Lite tjafsig dock..
Sen tog jag banken på sidan så det blev lite upp och ner, det tog han superfint, slarvade lite bara men jag kände verkligen hur han sög mot banken. Sen efter det tog jag banken på den höga sidan någon gång och det gick också jätte bra. Hade tänkt och avsluta då men så hoppade jag stocken en gång också, så tokigt det kan bli!
Men han var i allafall superfin, och jag var nöjd med honom när vi gick upp :)

// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0