Söndag 5/9

Lördag: Red igenom honom lite på banan och testade lite det vi tränade på i torsdags. Påminde mig själv att det är otroligt mycket lättare att rida för tränare! Men blev lite skritt, trav och galopp i allafall!
Söndag: TÄVLING i Vartofta!
Första klassen var en LB, två faser. Banan var lätt men när vi kom till kombinationen så tog de stopp en gång. Sen kom jag igen och då kom jag över oxern men inte räcket som stod bakom. Lite missnöjd!

Första LB
Sedan var det en till LB, två faser. Lite krångligare bana
Jag hoppade 1an och sen stoppa han på 2an med lite för dålig fart från min sida. Sen kom vi igen med mycket bättre fart och så hoppade han så superbra, på väg till 3:an trampade jag ner lite och kände inget stamp i stigbygeln. Det blev obalans och jag hoppade 3an med mycket fart utan stigbyglar. Sen kom kombinationen som ni kommer se på skissen sen och då ville jag inte chansa och så, så jag utgick. Jäkligt arg och ledsen att de precis skulle hända när de gick så bra! Men nya tag nästa gång!! :)

Andra LBn.
Hoppas ni förstår!
Det var alles idag, imorgon är det terräng som gäller! :) // Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0