Söndag 26/9 - 10

Tisdag: Sara red och det gick väl helt okej. Han vart lite sur och körde upp huvudet lite. Tror att han ville att jag skulle rida honom istället!
Onsdag & torsdag - vila 

Fredag: Jag upp i sadeln igen, vi red ut i skogen och jag tog en liten kort sväng med skritt, trav och galopp. Det gick ganska bra förutom att han var lite tittig..
Lördag: Jag upp i sadeln igen, vi red en liten längre bit i skogen. Gick bra, återigen lite tittig men det gick helt okej :) Skritt, trav galopp åter igen :) 

Söndag: Jag upp i sadeln igen, vi tog hela vägen upp till soptippen denna gång. Gick jättebra fast vi måste öva på att ta vänster galopp i backarna så han blir starkare i båda galopperna. Så det är ett måste att öva på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0