Söndag 3/10 - 10

Måndag: Red ut en sväng

Tisdag: Red ut. 

Onsdag: Pewep vila

Torsdag: Red ut en sväng på morgonen. Både jag och Pewep kändes lite urform, men jaja man kan inte vara bäst jämt. 
Fredag: Red första gången dressyr på banan på evigheter. Hade med mig gummisnodden så jag kunde använda den lite, värmde först upp honom och sen satte jag på den. Tränade mest bara på start o broms så det skulle fungera bra. Fungerade fint, fint och han gick jättefint! 

Lördag: Skulle rida ut i skogen men då var de jakt i skogen så jag fick rida på banan istället och han ännu bättre idag på gummisnodden! Han trampade fint under sig och höjde upp ryggen så himla härlig känsla! Önskar att han kunde gå lite så utan gummisnodd också!

Söndag: Red ut med Nina och Zacke, vilket gick toppen! Båda två skötte sig jätte bra och det var verkligen superroligt att rida ut med någon igen!

Ps: Har ändrat designen på bloggen + ska uppdatera här mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0