Måndag 30/8

Söndag: Tränade dressyr på banan, det märktes att vi inte varit där på ett tag och han var mest bara springig och tjafsig. Var inte så nöjd med varken med mig eller hästen.

Måndag: Gick ner på banan igen, hade egentligen ingen plan. Red fram han lugnt i skritt, trav och galopp och hade egentligen tänkt att ta fram bommar och öva galoppsteg. Men tog upp stigbyglarna istället och tränade lite sits. Då helt plötsligt så gick han jätte fint i vänster varvet, men lite sämre i höger varvet då jag inte riktigt vågar hålla emot så mycket jag kan i vänster. Men kände att jag fick igenom den träningen jag ville så jag var nöjd med både mej och hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0